Products
Engines

3.0 L L-4ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 145HP

GM 3.0 Litre, Vortec 181 CID Marine Long Block 145 hp @ 4800 RPM / 177 lb-ft @ 3600 RPM (2bbl)
Αντικαθιστά ολα τα 3λιτρα μοτέρ από το 1968 μέχρι το 2007. Η GM Marine έκανε εύκολο το να τοποθετήσετε ένα 3λιτρο μοτέρ 145 ίππων, με μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου, αντικαθιστώντας ακόμα και τα παλαιότερα μοτέρ με τσιμούχα στροφάλου 2 κομματιών σε όλα τα μοντέλα OMC Stringer, Cobra, Volvo Penta & MerCruiser.
Καινούργια € 2,500 - 1 χρόνο εγγύηση



4.3 L V-6ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 229HP

GM 4.3 Litre Vortec V6 262 CID Marine Long Block. Αντικαθιστά μπλόκ από το 1986 μέχρι το 2007. Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου. Balance Shaft. Χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία βενζίνης. Στην τιμή περιλαμβάνονται το κάρτερ, τα καπάκια βαλβίδων(και τα ψευτοκάπακα),& ο καθρέπτης.
Καινούργια € 2,500 - 1 χρόνο εγγύηση



5.0 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 250HP - GM

GM 5.0 Litre Vortec V8 305 CID Marine Long Block 250 hp @ 5000 RPM / 305 lb-ft @ 3600 RPM
Αντικαθιστά μπλόκ από το 1980 έως το 2007.
Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου,2 βίδες βάσης στροφάλου, καπάκια New Style Vortec, hydraulic roller cam, με τα ψευτοκάπακα, τον καθρέπτη και το κάρτερ.
Χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία βενζίνης.
Καινούργια € 3,000 - 1 χρόνο εγγύηση.
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 2,300 - 1 χρόνο εγγύηση



5.0 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 250ΗΡ - FORD

FORD 5.0L Small Block V8 302 CID Marine Long Block
250 HP Cast Iron Marine Heads. Καπάκια
• Ψευτοκάπακα
• Κάρτερ
• Καθρέπτη
• Καπάκια βαλβίδων
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 2,800 - 1 χρόνο εγγύηση



5.7 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 295HP

GM 5.7 Litre Vortec V8 350 CID Marine Long Block 295 hp @ 5000 RPM / 355 lb-ft @ 3600 RPM
Αντικαθιστά μπλόκ από το1980 έως το 2007.
Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου, 4 βίδες βάσης στροφάλου, καπάκια New Style Vortec, hydraulic roller cam, με τα ψευτοκάπακα, τον καθρέπτη και το κάρτερ.
Χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία βενζίνης.
Καινούργια € 3,000 - 1 χρόνο εγγύηση



5.7 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 330HP

GM MARINE 5.7L MAGNUM 350HO SPECIAL PERFORMANCE
Chrome valve covers and timing cover, Vortec cylinder heads.
Αντικαθιστά μπλόκ από το1980 έως το 2007. Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου, 4 βίδες βάσης στροφάλου, καπάκια New Style Vortec, hydraulic roller cam, με τα ψευτοκάπακα, τον καθρέπτη και το κάρτερ.
Χρησιμοποιεί ηλεκτρική αντλία βενζίνης.
Καινούργια € 4,500
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 3,000



5.7 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 350 HP

GM MARINE RAM JET 350 5.7L
Μια πραγματικά δοκιμασμένη 5.7L V-8 small-block μηχανή, σχεδιασμένη για δύναμη & αντοχή με iron Vortec cylinder heads, Ηydraulic roller camshaft and 9.4:1 compression, την απαιτούμενη καλωδίωση και αναλυτικές οδηγίες.
Μπορεί να τοποθετηθεί σε σκάφη που αρχικά είχαν μηχανή με καρπυρατέρ.
Καινούργια € 10,000
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 7,000


5.7 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 295HP

GM 5.7 Litre Non Vortec παλαιού τύπου με 12 βίδες στην πολλαπλή εισαγωγής - V8 350 CID Marine Long Block
295 hp @ 5000 RPM / 355 lb-ft @ 3600 RPM
Αντικαθιστά μπλόκ από 1980 έως 1995.
Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου, Roller Cam, 4 Bίδες βάσης στροφάλου. Με ψευτοκάπακα, καθρέπτη & κάρτερ.
Χρησιμοποιεί μηχανική αντλία βενζίνης.
Καινούργια € 3,000 - 1 χρόνο εγγύηση



5.8 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 285ΗΡ

FORD 5.8L High Output Small Block V8 / 351 CID Marine Long Block 285 HP GT 40 Marine Heads.
Με: Αντλία Νερού • Καπάκια • Ψευτοκάπακα • Κάρτερ • Kαθρέπτη • Καπάκια βαλβίδων
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 3,000 - 1 χρόνο εγγύηση



7.4 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 375/425 ΗΡ

GM 7.4 L V8 454 CID Marine Long Block 375 hp @ 5000 RPM / 504 lb-ft @ 3800 RPM (L29 MPI)
Αντικαθιστά ολα τα μπλόκ από το 1990 μέχρι το 2007.
Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου, 4 βίδες βάσης στροφάλου, Καπάκια Swirl Port, Marine Hyd. Roller cam.
Με ψευτοκάπακα, καθρέπτη & κάρτερ (8qt).
Απαιτείται ηλεκτρική αντλία βενζίνης.
Χωρίς πολλαπλή εισαγωγής, βολάν και αντλία νερού.
Καινούργια €5,000 (375ΗΡ)/€6,500 (425ΗΡ)-1 χρόνο εγγύηση
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 3,500 (375ΗΡ) - 1 χρόνο εγγύηση



7.5 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 360ΗΡ

FORD 7.5L High Output Big Block V8
360 HP Cast Iron Marine Heads.
Με: Καπάκια • Ψευτοκάπακα • Κάρτερ • Καθρέπτη • Καπάκια βαλβίδων
Εργοστασιακή ανακατασκευή € 3,000 - 1 χρόνο εγγύηση



8.1 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 420ΗΡ

GM 8.1 Litre Vortec V8 496 CID Marine Long Block
420 hp @ 5000 RPM / 505 lb-ft @ 4000 RPM
Αντικαθιστά μπλοκ από το 1996 μέχρι το 2007.
Αυτές οι νέας γενιάς VORTEC Big block V8 έρχονται με Πολλαπλή Εισαγωγής τύπου PFI, Πίσω Βολάν, Μπροστινό Βολάν, Αντλία Νερού, Ντιστριμπιτέρ, Αισθητήρα Στροφάλου, Αισθητήρα Εκκεντροφόρου, Πλατινένια Μπουζί, High Performance Εκκεντροφόρο και Forged Steel Στρόφαλο.
Καινούργια € 5,500 - 1 χρόνο εγγύηση



8.2 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 500ΗΡ

GM 8.2 Litre Vortec V8 502 CID Marine Long Block 500 hp @ 5000 RPM / 550 lb-ft @ 4000 RPM
Αντικαθιστά μπλοκ από το 1990 μέχρι το 2007.
Μονοκόμματη τσιμούχα στροφάλου, 4 βίδες βάσης στροφάλου, Καπάκια Swirl Port, Marine Hyd. Roller cam.
Με ψευτοκάπακα, καθρέπτη & κάρτερ (8qt).
Απαιτείται ηλεκτρική αντλία βενζίνης. Χωρίς πολλαπλή εισαγωγής, βολάν και αντλία νερού.
Καινούργια € 6,000 - 1 χρόνο εγγύηση



9.5 L V-8ΚΥΛΙΝΔΡΗ - 620HP

GM 9.5Litre V8 572CID ZZ572/620 THE AMERICAN OFFSHORE LEGEND
(Manifolds and elbows included)
Η ZZ572/620 με το χαρακτηριστικό πορτοκαλί racing χρώμα στο μπλόκ και στα καπάκια είναι η τέλεια big-block marine μηχανή.
Πανίσχυρη με στήριξη στροφάλου σε 4 σημεία στο μπλοκ, το οποίο είναι φτιαγμένο για τα τεράστια (4.560-inch) πιστόνια του, τα 9,500 κυβικά του και όλα τα ανοξείδωτα πρεσσαριστά εσωτερικά του μέρη (stainless- forged everything; crank, rods, pistons you name it). Αluminum rectangular- port heads, 632-lift camshaft, 850-cfm Demon four-barrel, HEI distributor, red spark plug wires, aluminum shortstyle water pump and a flexplate,650 lb.-ft. of torque.
Καινούργια € 15,000



V-6 BOBTAIL

V-6 4.3L 262CID 4BBL ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ 229ΗΡ € 5,000



V-8 SMALL BLOCK BOBTAIL

V-8 5.0L 305CID 4BBL ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ 240ΗΡ € 6,000
V-8 5.0L 305CID MPI 260ΗΡ € 7,000
V-8 5.7L 350CID 4BBL ΚΑΡΜΠΙΡΑΤΕΡ 310ΗΡ € 6,000
V-8 5.7L 350CID MPI 330ΗΡ € 7,000



V-8 BIG BLOCK BOBTAIL

Replaces all older models of 454 (7.4 L)  & 502 (8.2L) 
V-8     8.1L 496CID       MPI 425ΗΡ € 13,500
 



GM MAX POWER 6,5L DIESEL

DIESEL

Μετά από πολλά χρόνια σχεδιασμού και εξέλιξης, η GENERAL MOTORS με υπερηφάνεια εισήγαγε την καινούργια σειρά μηχανών MAX POWER το 2000. Όπως με κάθε μηχανή της G.M. οι καινούργιες αυτές MARINE DIESEL έκαναν πιστούς οπαδούς ΑΚΟΜΑ και τους πιο απαιτητικούς επαγγελματίες. Ελαφριά, συμπαγής, δυνατή, οικονομική και προπάντων αξιόπιστη, η νέα G.M. MAX POWER 6,5 DIESEL ΜΕ ΤΟΝ ΚΛΑΣΙΚΟ, ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ ΚΑΙ ΠΑΝΙΣΧΥΡΟ V-8 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΨΕΚΑΣΜΟ ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ για ταχύπλοα σκάφη από 25 μέχρι 40 πόδια.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

• ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΥΒΙΣΜΟΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΞΙΟΠΙΣΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ.
• ΑΘΟΡΥΒΟΣ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΔΑΣΜΟΥΣ ΛΟΓΩ ΤΟΥ V-8 ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ.
• ΜΠΛΟΚ ΑΠΟ ΜΑΝΤΕΜΙ (10πλάσια αντοχή και χρόνος ζωής στη θάλασσα από το ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ).
• ΣΤΗΡΙΞΗ ΣΤΡΟΦΑΛΟΥ ΣΕ 4 ΣΗΜΕΙΑ (όλοι οι V-8 έχουν στήριξη σε 2 σημεία).
• ΣΤΡΟΦΑΛΟΣ ΑΠΟ ΑΤΣΑΛΙ (LIFETIME WARRANTY).
• ΚΑΛΑΜΙΑ ΚΑΙ ΠΙΑΝΕΤΑ ΑΠΟ ΠΡΕΣΣΑΡΙΣΤΟ ΧΥΤΟΣΙΔΗΡΟ.
• ΑΕΡΙΖΟΜΕΝΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΚΕΦΑΛΗΣ ΜΕ 5 ΒΙΔΕΣ ΣΤΟ ΚΑΘΕΝΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ.



• ΘΑΛΑΜΟΣ ΠΡΟ-ΚΑΥΣΗΣ ΓΙΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΟΥΣ ΡΥΠΟΥΣ.
• ΕΔΡΕΣ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΚΑΙ ΕΔΡΕΣ ΒΑΛΒΙΔΩΝ ΣΤΑ ΚΑΠΑΚΙΑ ΑΠΟ ΑΝΟΞΕΙΔΩΤΟ ΑΤΣΑΛΙ.
• Η ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ DIESEL ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ.
• ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ / ΥΨΗΛΗ ΡΟΠΗ ΣΕ ΧΑΜΗΛΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ.
• ΣΥΣΤΗΜΑ INJECTION ΥΨΗΛΗΣ ΠΙΕΣΗΣ.
• TURBOCHARGER (270 ΗΡ & 310 ΗΡ), AFTERCOOLER (310HP).
• ΕΞΩΤΕΡΙΚΑ ΠΛΑΣΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΚΑΡΤΕΡ. ΔΙΑΤΙΘΕΤΑΙ ΣΕ 3 ΜΟΝΤΕΛΑ
• NATURAL ASPIRATED – 200HP & 3400 RPM
• TURBOCHARGED – 270 HP & 3600 RPM
• TURBO-AFTERCOOLER – 310 HP & 3600 RPM
• ΨΕΚΑΣΜΟΣ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΑ ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΑ ΛΙΠΑΝΣΗ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΖΩΙΑ. ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΟΣ

Η GM MAX POWER 6.5 DIESEL V-8 πολύ συμπαγής. Δεν έχει καμία σχέση με τους εν σειρά αλουμινένιους ανταγωνιστές. Η GM 6,5 L V-8 Diesel χωράει ακριβώς στον ίδιο χώρο που καταλαμβάνει ένας 7,4L (454 CID) V-8 βενζινοκινητήρας και ελάχιστα παραπάνω από έναν 5,7L (350 CID) V-8. Με βάρος 400 κιλά προσφέρει την τέλεια αναλογία ιπποδύναμης προς βάρος.

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Με λιγότερα κινούμενα μέρη και χωρίς κάποιο ηλεκτρικό σύστημα ή καρμπυρατέρ για να ασχοληθείτε, πολύ λιγότερα πράγματα μπορεί να χαλάσουν. Φτιαγμένη πάνω στο καινούριο GENERAL MOTORS 6,5L μπλοκ (INDUSTRIAL – MILITARY – MARINE) είναι φτιαγμένη να δουλεύει ασταμάτητα και να αντέχει σε συνθήκες πολύ δυσκολότερες από αυτές της καθημερινής επαγγελματικής θαλασσινής χρήσης. Έχουν δώσει εξετάσεις στα μικρά αποβατικά του U.S. NAVY, σε αμφίβια σκάφη και οχήματα συνεργασίας των U.S. MARINE CORPS και τελευταία τοποθετήθηκαν σε HUMMERS. Η επιτυχία αυτού του κινητήρα είναι τόση που η G.M. σκοπεύει να αρχίσει την παραγωγή του στις νέες εγκαταστάσεις της στο Ισραήλ από το 2008. Κάθε μηχανή περνάει από ενδελεχή έλεγχο 28 σημείων. Μια παράδοση της G.M., που της δίνει τη δυνατότητα να προσφέρει μια πλήρη εγγύηση 2 χρόνων.

ΝΕΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η καινούρια GM 6,5L MAX POWER DIESEL είναι εφοδιασμένη με το πιο εξελιγμένο σύστημα ψύξης με γλυκά νερά που έχει ποτέ κατασκευαστεί. Ο θερμοστάτης της επιτρέπει στο νερό να περνάει τελείως εκτός συστήματος ψύξης, ώστε να έχουμε γρήγορη προθέρμανση του κινητήρα και κατόπιν μια τέλεια ψύξη. Το σύστημα ιμάντων τρίτης γενιάς (φαρδύ λουρί) είναι φτιαγμένο ώστε να μη χρειάζεται συντήρηση και περιοδικά σφιξίματα. Το σύστημα AFTERCOOLER (μεταψύκτη) της G.M. στα 310 άλογα είναι μοναδικό σε σχεδιασμό αυξάνοντας την αναλογία ισχύος / βάρους, αυξάνοντας τη ροή του αέρα και μειώνοντας το συνολικό ύψος του κινητήρα, ώστε να χωράει ακόμα και στα μικρότερα μηχανοστάσια. Ακόμα και το ηλεκτρικό σύστημα είναι απολύτως συμβατό με τη στάνταρ ηλεκτρική καλωδίωση που έχουν όλοι οι V8 βενζινοκινητήρες.

ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΣΕ ΝΤΙΖΕΛ

Όταν πρόκειται για αντικατάσταση βενζινοκινητήρα με ντίζελ η GM 6,5L MAX POWER δεν έχει ανταγωνιστές. Η τοποθέτηση ενός ντίζελ κινητήρα με χαμηλές στροφές απαιτεί και πολλές άλλες αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης, στους άξονες, τη ρεβέρσα και τα ποδάρια, ενώ ο σχεδιασμός των περισσοτέρων είναι κάθε άλλο παρά V8, κάνοντας την τοποθέτηση στο μηχανοστάσια μια περιπέτεια. Με τη GM 6,5 L MAX POWER DIESEL μπορείτε στην κυριολεξία να αντικαταστήσετε χωρίς καμία μετατροπή στα ηλεκτρικά ή παρέμβαση στο μηχανοστάσιο ένα V8 βενζινοκινητήρα. Αυτό που θα επιτύχετε είναι μία οικονομία καυσίμου της τάξης του 30% μέχρι 40% (σε σχέση με ένα BIG BLOCK V8), μεγαλύτερη αυτονομία, με ασυναγώνιστη απόδοση.

SERVICE

Η GM 6,5L MAX POWER DIESEL είναι μια απλή στην κατασκευή μηχανή και έχει τεχνική υποστήριξη από όλους τους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της αλλά και από κάθε έμπειρο μηχανικό που έχει δουλέψει με GM ΝΤΙΖΕΛ μηχανές (σχεδόν όλοι).







ΛΥΣΗ

Κάποτε υπήρχαν μεγάλες ντίζελ για μεγάλα σκάφη. Τώρα όμως η GM 6,5L MAX POWER DIESEL έφερε τη λύση για τους ιδιοκτήτες σκαφών από 25 έως 40 πόδια. Μια καθαρόαιμη αμερικάνικη μηχανή από τον πρωτοπόρο στο χώρο των μηχανών, την GENERAL MOTORS. Φτιαγμένη στην ΑΜΕΡΙΚΗ (RONKONKOMA, NEW YORK) ΚΑΙ ΟΧΙ κάπου στην Ευρώπη ή την Ασία, με σχέδια της GM. Απευθύνεται κυρίως στους ιδιοκτήτες σκαφών αμερικανικής κυρίως κατασκευής (25-40 ft), που θέλουν να αντικαταστήσουν την ή τις βενζινομηχανές τους με ντίζελ.

 

 

 

SPECIFICATIONS
CRANKSHAFT POWER RATING* (HP/KW) 200/270/310
DISPLACEMENT (LITER/CID) 6.5/396
CYLINDERS V8
BORE AND STROKE (INCHES) 4.06X3.82 (103X97MM)
COMPRESSION RATIO 17.0:1
FULL THROTTLE OPERATION 3400/3600/3600
TORQUE @ 3000RPM 370/430/490 B-FT
ROTATION (FLYWHEEL) CCW
TRANSMISSION HURTH OR BW OR ANY BRAVO OR ΑΝΥ VOLVO
TOTAL WEIGHT-U.S. LBS/KGS 880/400
PRICE € 14,000 / € 16,000 / € 17.000

STANDARD EQUIPMENT

• HEAVY-DUTY ALTERNATOR
• 60 AMP CIRCUIT BRAKER
• ENGINE WIRING HARNESS
• BOTTOM MOUNT STARTER
• FUEL WATER SEPARATOR
• SUPERIOR CORROSION RESISTANT URETHANE PAINT
• BRASS FITTINGS
• DIPSTICK TUBE WITH OIL FITTING
• SIDE MOUNT FRESH WATER COOLING WITH DEAREATION TANK
• SRPENTINE BELT SYSTEM
• HEAVY DUTY ENGINE AND GEAR COOLER
• AUXILIARY COOLING PUMP
• LOW WATER LEVEL ALARM
• ALARM SYSTEM AND SENDER PACKAGE
• DUAL REMOTE OIL SYSTEM OPTIONAL EQUIPMENT
• HURTH OR BORG WARNER GEARS AND ANY BRAVO OR ANY VOLVO OUTDRIVES 12

FEATURES/BENEFITS

• 4 BOLT MAIN BEARING CAP
• CAST IRON CAMSHAFT
• NODULAR IRON CRANKSHAFT HAS GROUND AND ROLLED FILLETS FOR DURABILITY
• CAST ALLOY IRON BLOCK
• CAST ALUMINUM PISTONS
• FORGED STEEL CONNECTING RODS
• INDUCTION HARDENED VALVE SEATS WITH SILICONE STEEL OUTER VALVES
• ONE PIECE VITON REAR MAIN SEAL
• EXCEPTIONAL ENGINE SEALING SYSTEM FOR SUPERIOR LEAK PROTECTION
• INDUCTION HARDENED INTAKE AND EXHAUST SEALS
• COMPOSITE GRAPHITE CYLINDER HEAD GASKETS W/STAINLESS STEEL COMPRESSION SEAL
• V-8 CONFIGURATION FOR EXTREMELY SMOOTH OPER
• ENGINEERED FOR QUIET OPERATION
• HIGH DISPLACEMENT TO HP RATIO FOR LONG DEPENDABLE LIFE
• HYDRAULIC ROLLER VALVE LIFTERS FOR REDUCED FRICTION AND IMPROVED PERFORMANCE
• INDIRECT DIESEL FUEL INJECTION SYSTEM IS SPECIFICALLY DESIGNED AND CALIBRATED FOR HIGH TORQUE RISE WHILE MAINTAINING FUEL EFFICIENCY
AND EMISSION CONTROL
• OIL SPRAYED PISTONS FOR INCREASED COOLING AND LONGEVITY



1986 - 1995 GM MARINE 5.7L 350 (L05)

FACTORY REMANS GM COMPLETE 8 CYLINDER ASSEMBLY
Every remanufactured GM engine is made to the same exacting engineering standards that go into every new GM engine.
They’re tested to make sure they’ll perform under the most demanding conditions and backed by a 1 FULL YEAR transferable limited warranty.
Only original replacement parts are used in every GM remanufactured engine.
And new design enhancements and product improvements are incorporated into every remanufactured engine.
Plus, service is available at over 7,000 GM dealers across the United States, Canada,and Europe.
Warranty: The following warranty information is stated by the manufacturer.
Some individual products have seperate warranty specifications. please refer to the above product description for any possible specific warranty details.
Installation Instructions - Available at your local dealership.


1996 - 2007 , GM MARINE VORTEC 5.7L 350 (L31)

FACTORY REMANS GM COMPLETE 8 CYLINDER ASSEMBLY
Every remanufactured GM engine is made to the same exacting engineering standards that go into every new GM engine.
They’re tested to make sure they’ll perform under the most demanding conditions and backed by a FULL 1YEAR transferable limited warranty.
Only original replacement parts are used in every GM remanufactured engine.
And new design enhancements and product improvements are incorporated into every remanufactured engine.
Plus, service is available at over 7,000 GM dealers across the United States, Canada,and Europe.
Warranty: The following warranty information is stated by the manufacturer.
Some individual products have seperate warranty specifications. please refer to the above product description for any possible specific warranty details. Installation Instructions - Available at your local dealer.


1996 -2007 GM MARINE 7.4L 454 (L29)

FACTORY REMANS GENERAL MOTORS COMPLETE 8 CYLINDER ASSEMBLY Every GM factory remanufactured marine engine is made to the same exacting engineering standards that go into every new GM product.
They’re tested to make sure they’ll perform under the most demanding conditions and backed by a FULL 1YEAR transferable limited warranty.
Only original replacement parts are used in every GM engine.
And new design enhancements and product improvements are incorporated into every remanufactured engine.
Plus, service is available at over 7,000 GM dealers across the United States, Canada,and Europe.
Warranty: The following warranty information is stated by the manufacturer. Some individual products have seperate warranty specifications. please refer to the above product description for any possible specific warranty details. Installation Instructions –Available at your local dealership.



Created by Hellas Internet